Presentació de “El abuelo Opoto”

Ja ens ha arribat a l’oficina la  nostra novetat: El abuelo Opoto, escrit i il·lustrat per Xavier Krauel. En pocs dies estarà a les llibreries i mentrestant…

Podeu descarreguar-vos la ressenya de El abuelo Opoto.

2 pensamientos en “Presentació de “El abuelo Opoto”

  1. Hola soy victoria tengo once años i me encanta Javier Krauel, pero saveis porque me gusta?… porque es mi doctor!!!!!!!! es el mejor del mundo!!!!!!!!!!! yo le llamo (tio javier) i porcierto teneis que comprar el libro porque es para ayudar a los niños pobres

Responder

